Saturday, June 01, 2013

Yesterday with friends :)


Thank you friends because both you always support me and always know how to make me laugh. I'm gonna miss you guys when i'm going back to Penang. Semalam memang hari yang paling bahagia bagi aku, kita buat benda yang kita tak pernah buat sebelum ini. Teman korang buat kerja lagi semalam, sampai lewat malam. Harap korang tak lupa aku bila aku balik Penang nanti, kalau aku turun kepong kita lepak sama lagi okay? Kita plan pergi Melaka ke Genting ke? Okengg?? Muahhhhh sikit kat pipi komee berdua dan jangan buang pulak gelang yang kita beli bersama tuu yee. Thanks again okayy babe sebab selama cuti dua bulan ni korang selalu buang masa korang dengan aku. Hahahaa. Jaga diri  tauu? Jangan sedih sedih okayy kalau aku pergi sana nanti? hehehe. Sayang korang berdua, FARAH MADIHAH dan NURAMRINA DIYANA :*

Meet my lovely friends, Madi and Nina :*