Saturday, June 25, 2011

sudah LAMA tak update BLOG , HAHA XD





HELLO semua , rindu sama saya tak ? HAHA .. macam2 dah jdi kat UiTM nie , ade HAPPY , ade yang XHAPPY jugak ! huhu.. semua budak budak bilik aku semua nya OKAYH saja , bertambah gila ade laahh .. aku , CYRUP and PECKER pergi ke rumah ATOK hari ini , tpy sorg lagi ROOMMATE aku , die xdapat nak follow sebab BAPAK die xkasi nak follow .. kitrg lak nak g umah ATOK semata mata nak tengok MAHARAJA LAWAK ! haha , NGOK NGEK betol ! HAHA , lagi satu , saya sudah rindu dengan atok dan juga masakan nya ! HAHA , manja kan saya ? :) HAHA.. saya memang sayang atok saya ! ngeee , pastu g umah atok boleh la makan ICE CREAM yang dua kupang uh ! sedap uhh , aku paling suka yang MILO uh ! perhhh , SEDAP hingga menjilat KAKI laahh ! HAHA.. tpy yang malang nya , boleh pulak tertggl ICE CREAM itu , huhu , DA LAH beli banyak ! huhu , SABAR jelaaa -..- lepas balik dari rumah atok tuh , aku trus suruh PAK TIH aku hantar g SUNWAY kejap sebab aku nak g beli barang skit ! ngeee.. sekali kan , aku trjumpa ngan MEMBER kelas aku yang sangat ANTI aku sekarang nie ! aku un xtau lah kenapa die begitu BENCIKAN aku ! huhu , apa salah aku kan ? :'( rasa cam nak menangis pun ade jgak , nak trgelak pun ade ! HAHA .. tadi time aku tgh tengok barang dekat MINI TOON , sumpah aku cakap , barang kat situ memang COMEL gilaa ! HEHE , tengah syok syok tengok , tiba2 ade PEREMPUAN uh dengan member die , da lahh member die tuh sebelah bilik aku saja ! HAHA , time yang die msuk kedai uh , aku xperasan die un , tiba tiba CYRUP jerit ' KELAM GILA minah ni ' .. aku pusing belakang , SEKALI aku nampak MINAH yang ANTI aku uh , die nampak aku je kt dalam kedai uh , die trus ajak member die keluar ! HAHA , macam HARAM aje ! HAHA ..

      CERITA yang tak HAPPY uh , pasal CLASSMATE aku lahh , die da lahh ketua kelas .. semua information kene dapat dari dia ! hmm , mula2 kelas uh oke saja weyhh.. ade satu masa tuh , dekat KELAS ELEKTRIK , die duk kata aku buat muka kat die , padahal , MANA ADE dohh ! huhu , sabarjelaahh .. aku xtahu lak yang die rasa cam aku wat muka dekat die ! SEDIH gilaaa dohhh , aku xpernah wat MUKA kat orang ! huhu.. lagi lagi dengan orang yang aku kenal ! yang aku sedih nya , die kata aku wat muka sebab LAKI ! kau xrasa cam apa lah die nie , aku nie tak camtu laahh weyhh , aku xsuka cari gado ngan orang sebab LAKI ! nak gado sal DARREL ? memang tak laahh .. aduhhaaii , aku suka tengok muka die saja , tak adalahh sampai BATAK die ! kau salah tafsir lah kawan ! huhu.. aku xnak laahh gado gado , kadang2 bila aku masuk je kelas uh , aku rsa cam SEDIH aje dohh , kenapa lah kita nak kene buat MUKA nie ? huhu.. harap kau dapat lah pikir KAWAN ! huhu , AKU tak akan buat MUKA SEBAB LELAKI ! huhu .. yang aku terasa gila uh time yang KELAS PHYSIC 143 dekat PERDA , die kutip duit RM1 kat orang lain , tpy aku cam xtahu apa apa un , then aku tanya lah die ' WEYH , **** nak kene bayar SINGGIT ni tuh apa ? ' then die tngok muka aku cam nak tak nak aja , aduhh , terasa gile dohh ! huhu , then die cakap ' tuk photostat ' huhu , oke lahh , aku pon bg lahh dekat dia .. tpy bukan dalam kelas tu je tau , dalam kelas MATH pon ade ! huhu , bak kata si CYRUP , kalau die wat muka dekat kau , kau just SENYUM saja .. aku akan try ikut kata2 si CYRUP uh :) thanks oke CYRUP , PECKER and PUT .. sebab sentiasa ada dengan aku ! <3 ily all , kalau dalam kelas pulak : LEIKA , AAN , ANNA and AD , ily dohh <3