Sunday, June 12, 2011

hidup di UiTM :) hehe..


Sangat happy doh , kawan kawan semua sgt baek dan gila gilaa ! lgy2 budak bilik aku , semua masuk air je , xlarat aku nak brgelak ngn dorg ! HAHA.. dorg mmg trbaek dohh , tiap2 weekend msty keluar sama2 , makan sama2 , macam family sudah , dari kanan tuh nme die CYRUP , yang sblh nya tuh PECKER then AKU and yang hujung skali tuh PUT ! hehe :) kawan kawan kelas aku pulak semua nya best best belaka ! HAHA , skema nye ayat aku ! HAHA , then dlm class aku cuma ade 4 lelaki sahaja , 3 org SABAH SARAWAK , sorg melayu ! hehe , tpy sorg je di hati aku , SI DARREL yang handsome ! haha , rebutan saya dan ZAHRA ( xabs2 nak brgaduh dgn aku ) hehe , die pggl aku KECIK , kejam gilaaa dohh ! dah laaa aku xdpt lgy no mamat tuh ! sabo jelaaahh ! si ZAHRA tuh asyk2 nak kasi aku jeles dgn die tau ! GRRRRR ! :)) 

    Pastu , msing msing da ade kekasih hati ! sabar jelaahh , HAHA , tiap2 malam mesej , saya nie xde pon ! hehe .. ( gedikk je ) 

put si room mate  menyampuk jap : takde lah sngt kn syena. padahal berapa ramai kau msg sampai tak menang tangan kau nk melayan kann. HAHAHA. :D okay, over and out :)

syena menyampuk : si put tuh saja jee , mne ade xmenang tgn , menang laahh jgak ! HAHAHA , ngok nggokk jee , skrg nie kitrg ade kt MCDONALD , tuh yg boleh brtukar tukar dohh :P haha :)oke laahhh , da nak blik da niee ! BYE BYE :D