Wednesday, November 28, 2012

Malu dengan diri sendiri :'(



Sebagai seorang kekasih , kita harus lahh terima pasangan kita seadanyaa kan ? Sayang seseorang tu bukan kerana rupa paras or badan dia tapi kerana diri diaa ! Pernah tak kita terfikir yang diri kita ni ada kekurangannyaa , so kita tak seharusnya hina seseorang itu dengan sesuka hati je . Nak tegur pun dengan elok and jangan sampai hati dia terlukaa k :')

        Hari ini syena sedih sangat sebab orang yang syena sayang selama ni , cakap macam-2 pasal syenaa . Dia cakap syena gemuk , dan tak kurus langsung . syena sedar diri syena memang tak sempurna pun , tapi syena try nak jadi diri syena yang sendiri , kalau dia tak boleh nak terima takpelaa . Syena tak nak paksa dia untuk sayang syena pun . Biarlah hati syena terlukaa pun , asalkan dia tak terlukaa ! Kalaku dia rasa happy dapat cakap syena macam tu , syena pun tumpang happy ! Insyaallah tak lama lagi syena akan kurus macam mana dia nak , syena tak nak diaa tak happy sebab diri syena . Mungkin kalau badan syena dah kurus , baru diaa akan sayang syena sepenuh hati diaa . Takpelaa , syena terima semua yang dia cakap dekat syena :') Thanks sebab tegur saya , and saya nak awak tahu yang saya sedar saya gemuk dan tak perfect macam girl lain yang awak kenal . I will try my best to be a better person ! Aminnnn . Pape punn awak cakap pasal saya , saya terima and saya tetap sayangkan awak , Safli Ruzaimi :') Salam