Tuesday, November 20, 2012

Happy day of my life :')





Firstly , saya nak cakap yang saya happy gilaa dapat keluar dengan awak, Safli Ruzaimi . Saya rasa macam bercinta balik dengan awak ohh , seriusly dah lama tak rasa happy macam ni sayang :') Semalam kami berdua pergi ke Timesquare , Bukit Bintang , Pavillion and KLCC . haha , dah lama tak berjalan jalan ! Semua dahh berubah oh sekarang , semakin maju laahh ! Tapi kitorang pergi berjalan jalan je , saja saja nak pergi makan angin and bergambar gambar sekejap :) hehe , Macam biasa laahh ! Time tengah berjalan jalan then tiba tiba ada sorang awek ni posing baikk punya dekat pokok , haha , then tiba tiba la pulak rasa nak tiru awek tu punyaa gaya . Saya pun posing maut macam diaa , tapi saya posing lagi maut laa dari awek tu ! haha , mana boleh kalahh dohh nanti sayang kita pergi dekat orang lain pulak :)) hehe .


         Kaki memang sakit gilaa ah sebab asyik berjalan jep and semalam kitorg ada jugak main pool ! Main dua game dengan dia tapi dua dua game saya kalahh , malu seyhh ! haha , Dia power gilaa main pool , saya jee yang lembap sikit :P Maafkan saya k Safli sebab dapat awek lembap macam saya , huhu :') Dah habis main pool tu , kitorg jalan-2 jap , makan keropok lekor jap pastu balikk , bilaa train dah smpai saya pun lari laah nak masuk dalam train uh , takut nanti pintu tu tertutup ! Then saya tak perasan yang dia tak ada dekat belakang saya , time uh rasa cuak pun ada , marah pun ada sebab dia biar jep sayaa cari diaa ! Then saya pusing pusing cari dia last-2 dia ada dekat dalam train yang sebelah uh , saya marah la diaa cakap kenapa biar jee orang ! Pastu dia cakap sebab saya tinggal dia , dia pun pergi laa naik train sebelah uh , dia macam marah saya la jugak ! Rasa bersalah laa jugak sebab saya tak patut tinggal dia dekat belakang , rasa nak menangis pun ada jugak sebab muka dia marah gila , langsung tak senyum and tak nak pandang muka saya langsung :'( Touching jugak laa , then saya kacau kacau dia sikit dia pun dah kembali senyum :) 


      Lepas dah sampai dekat kepong sentral , kitorg pun pergi ambik kawan dia pulak sebab dia nak bawak saya dan kawan dia pergi makan dekat satu tempat ni , dia cakap tempat uh best gilaa kitaa boleh masak sendiri ! Agak mahal la jugak satu kepala 20 ringgit tapi takpelah bukan selalu pun dapat pergi sana , kawan dia siap tak makan laa sebab nak save 20 ringgit tu ! haha , Yang sedih pedih nyaa kitorg dah sampai dah tempat tu , tiba tiba pulakk kedai uh tutup ! Sengal gilaa -.- Semua dah excited then tiba-2 kedai uh tutup , hampa laa jugak ! grrr , lepas tu kitorg pun cari la kedai makan lain sebab perut memang dah lapar gilaa la kan , makan dekat kedai makan biasa jeep dah laa cekik darah laa jugak ! Nasi lemak dengan ayam pun dah 7 ringgit , gilaaa ah -.- melayang dohh duit waaa . Huhuhu . Dah habis makan , si dia hntar saya balik rumah .. Benda yang paling kelakar berlaku semalam ialah time dalam LRT , saya pandang je sayang saya ohhh , memang tak pandang benda lain dah laa . Pastu si diaa uh malu gilaa , macam saya baru je kenal dengan dia sebab tiba tiba jee dia pemalu gilaa ah ! hahaha , comel jee dia malu malu :P Thanks Safli Ruzaimi , iloveyousomuchh and thanks sebab pegang tangan saya lagi , jaga saya dengan baik dan buat saya happy macam dulu :') Korg bolehh la tengok gambar saya dan si diaa dia bawah ni , doakan kami k supaya bahagia  sampai ke anak cucu :')